Wszystko od zera, chciałabym zacząć wszystko od nowa. Nie potrafię cofnąć się do momentu kiedy zakładając tego bloga miałam 16 lat i pisałam wszystko co przyszło mi na myśl. Teraz mam 20 lat, więcej za sobą, i kolekcjonuje na barkach dużo różnych doświadczeń. Czuje, że w niektórych "tematach" w których wypowiadałam się we wcześniejszych postach, zmieniłam diametralne podejście i spojrzenie na wszystko co otacza mnie dookoła. Jak zdążyło większość z Was zauważyć, przynajmniej taką karmię się nadzieją, usunęłam wszystkie wcześniejsze wpisy, po dokładnym ich przeanalizowaniu, uznałam, że nawet nie mam po co tego poprawiać. Zmieniło się moje podejście, moje poglądy, dlatego również zmienia się blog. Jeżeli jesteście ciekawi jak to wszystko będzie toczyło się u mnie dalej, zachęcam do aktywnego odwiedzenia. Na pewno będzie intrygująco, obiecuje!  Żegnam się z Wami cieplutko, ale nie na długo..


Brak komentarzy